Akdeniz Üniversitesi

Animasyonu görebilmeniz için flash player kurulu olmalıdır.

TASARIM GRUBU ÖĞRETİM ÜYESİ / GÖREVLİSİ ANKETİ

Cinsiyetiniz *

Üniversite *
Fakülte *
Yaşınız *
Ünvanınız *



───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Çalışma Alanınız: Alanınızdaki Ağırlığı (%)
Tasarım Alanı *
Planlama Alanı *
Bitki Alanı *
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
AŞAĞIDAKİ YARGILARA KATILIP KATILMAMA DURUMUNUZU LÜTFEN BELİRTİNİZ
1. Peyzaj Mimarlığı Bölümlerine girecek öğrencilerin üniversiteye
başvurularında geçmişte olduğu gibi bir yetenek sınavını geçmeleri gereklidir. *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Tasarım derslerinde öğrenci sayısı 40 ya da daha az olmalıdır. *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Bulunduğunuz İldeki herhangi bir Fakülte altında peyzaj tasarımı eğitimi veren bir birim açılmış olması uygundur *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Bağlı olduğunuz Fakülte yapısı peyzaj tasarımı eğitimi ve öğretimi için uygundur *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Fakülteniz lisans eğitim öğretim yönetmeliği tasarım dersleri için uygundur *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Fakülteniz ders notu değerlendirme sistemi tasarım dersleri için uygundur *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Bölümünüzdeki tasarım derslerinin sayısı yeterlidir. *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Bölümünüzdeki tasarım derslerinin içerikleri yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Bölümünüzdeki tasarım derslerinin ders saatleri ve kredileri yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Tasarım derslerinin gerçekleştiği derslikler, çizim ve bilgisayar salonları yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Tasarım dersleri için uygun altyapı bulunmaktadır (uygun çizim masaları, çizim tahtası, araç-gereç vb) *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Tasarım derslerinde jüri değerlendirme sisteminin uygulanması önemlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Tasarım derslerinde dışarıdan katılımlı jüri değerlendirme sisteminin uygulanması önemlidir. *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Bölümünüzde tasarım derslerine veya etkinliklere ulusal - uluslararası
yarışmalardan ödül almış ünlü tasarımcılar katılmaktadır. *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Bölümünüzde tasarım derslerine giren öğretim üyesi sayısı yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. Bölümünüzde tasarım derslerine giren öğretim üyelerinin bilgi ve deneyimleri yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
17. Bölümünüzde tasarım derslerine giren öğretim üyeleri dersin öğrencilerine yeterli zaman ayırabilmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
18. Bölümünüzde tasarım derslerine giren araştırma görevlileri dersin öğrencilerine yeterli zaman ayırabilmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
19. Tasarım derslerine giren öğretim üyeleri konusundaki güncel teknikleri ve yeni gelişmeleri takip etmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
20. Bölümünüzde tasarım derslerine giren araştırma görevlisi sayısı yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
21. Bölümünüzde tasarım derslerinde görevlendirilen araştırma görevlilerinin bilgi ve deneyimleri yeterlidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
22. Bilgisayar destekli tasarım programları olabildiğince erken öğretilmelidir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
23. Öğrencilere tasarımın felsefesi ve teorileri yeterli düzeyde öğretilmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
24. Proje derslerinde “bitkisel tasarım” konusu gerekli detayda işlenmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
25. Öğrenciler Bitkisel Tasarım dersinde edindikleri bilgileri projelerine yansıtabilmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
26. Proje derslerinde “mühendislik” konusu gerekli detayda işlenmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
27. Öğrenciler Mühendislik dersinde edindikleri bilgileri projelerine yansıtabilmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
28. Proje derslerinde kavram planlardan başlanarak detay projelerine kadar tüm aşamalar işlenmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
29. Tasarım dersine giren öğretim üyelerinin eğitim dışındaki proje
çalışmalarına katılmaları,kişisel gelişimleri açısından yararlıdır *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
30. Tasarım dersine giren öğretim üyelerinin döner sermaye veya Ar-Ge
ve tasarım proje çalışmaları yapmaları bilgi ve deneyimlerini artırmakta
derslerinin kalitesini yükseltmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
31. Tasarım dersine giren öğretim üyelerinin ulusal ve uluslararası ölçekte
düzenlenen tasarım yarışmalarına katılmaları bilgi ve deneyimlerini artırmakta
ve tasarım derslerinin kalitesini yükseltmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
32. Tasarım öğretim üyelerinin alanında danışmanlık yapmaları bilgi
ve deneyimlerini artırmakta ve tasarım derslerinin kalitesini yükseltmektedir *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
33. Öğrenciler tasarım alanında çalışmak için gerekli bilgi ve beceriye sahip olarak mezun olmaktadır *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
34. Bu güne kadar mezun olan öğrencilerimiz iş hayatında peyzaj tasarımı alanında başarılıdır *





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
35. Tasarım eğitim ve öğretiminin geliştirilmesi için; karşılaştığınız diğer sorunları ve çözüm önerileriniz
Güvenlik Sorusu2 + 1 =
 

.

Sayfa Özeti: Tasarım Grubu Akademisyen Anket Sayfası

Anahtar Kelimeler: